lunes, 3 de diciembre de 2007

SEMBLA UN DIA MES (1977)

Sembla un dia més

Sembla un dia més

Però no és un dia qualsevol

Tot ho veig com en un somni

Fa una altra llum el sol

Avui soc feliç

Perquè avui he vist

qui l’amor per primer cop m’ha fet sentir

Quina sort trobar-la al meu camí!

Els seus ulls no em deixen

Sols un cop ens hem mirat

Els seus llavis hem segueixen

Quasi no ens hem parlat

Des d’aquell moment

màgic, transparent

Res més important hi ha en els meus pensaments

Després d’ella tot és diferent.

Sé que quan arribi aquesta nit

somniaré però no podré dormir

somniaré que és ella qui està amb mi

ella, només ella i no el coixí.

Sembla un dia més

Però avui estic enamorat

Era el que llavors pensava

Ara farà molts anys

No ens vam veure més

No crec que m’estimés

Per trobar-la passejava pels carrers

No recordo haver plorat després.

Tot ho veig com en un somni

Fa una altra llum el sol

Avui soc feliç

Perquè avui he vist

qui l’amor per primer cop m’ha fet sentir

Quina sort trobar-la al meu camí!

Els seus ulls no em deixen

Sols un cop ens hem mirat

Els seus llavis hem segueixen

Quasi no ens hem parlat

Des d’aquell moment

màgic, transparent

Res més important hi ha en els meus pensaments

Després d’ella tot és diferent.

Sé que quan arribi aquesta nit

somniaré però no podré dormir

somniaré que és ella qui està amb mi

ella, només ella i no el coixí.

Sembla un dia més

Però avui estic enamorat

Era el que llavors pensava

Ara farà molts anys

No ens vam veure més

No crec que m’estimés

Per trobar-la passejava pels carrers

No recordo haver plorat després.

No hay comentarios: